Sklep
/
Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania

Gdzie dostarczacie zamówienia?

Obecnie Tychy i okolice (Wyry, Gostyń, Kobiór, Świerczyniec, Lędziny, Bieruń, Mikołów Centrum).

 

Jaka jest minimalna kwota zamówienia?

30 złotych.

 

Jaki jest koszt dostawy kurierskiej?

Tychy: 11 zł. Okoliczne miejscowości: 15 zł.

 

Czy mogę odebrać osobiście zakupy?

Tak.

 

Potrzebuję zrobić zakupy online. Mieszkam w Krakowie a zakupy muszą być dostarczone w Tychach. Jak to zrobić?

Rejestrujesz się w sklepie. Adres dostawy i dane podajesz na osobę, której chcesz zamówić. Po zalogowaniu i wybraniu produktów, zaznaczasz odpowiedni adres.

 

W jaki sposób odbierać zamówienie osobiste?

Należy skierować się do Punktu Obsługi Klienta i podać numer zamówienia. Jeśli mamy przedział 9-10, to prosimy być w tym zakresie.

 

Jaki jest sposób zapłaty za zamówienie?

W przypadku odbioru osobistego, płatność jest jedna: przelew iMoje lub PAYu online (w przypadku przekroczenia kwoty należy wskazać sposób dopłaty: karta lub gotówka). W przypadku dostawy kurierem mamy do wyboru iMoje lub Payu online lub kartą przy odbiorze lub gotówką. Gdyby ktoś miał problem (brak karty w domu) lub płatność online nie przeszła (rozpoczęta itp.) należy zadzwonić i zmienimy sposób opłaty. Jeśli kontakt będzie utrudniony, to zamówienie zostanie anulowane.

 

Czy honorujecie kartę Bonus E. Leclerc w sklepie internetowym?

Tak oczywiście. Należy na swoim profilu dodać kartę.

 

Czy można zrezygnować z zamówienia?

Tak. Najlepiej zadzwonić (32) 320-42-84, podać numer zamówienia i przekazać, że chcemy zrezygnować (minimum 3h przed terminem realizacji, najlepiej wcześniej).

 

Dlaczego nie mogę wpisać mojej ulicy w Tychach?

W Tychach obowiązują trzy kody: 43-100, 43-110, 43-109. Ulice pojawiają się po wpisaniu właściwego kodu (np. ul. Tołstoja, 43-110).

 

Znam kod, ale nadal nie ma mojej ulicy. Co teraz?

Prawdopodobnie to nowa ulica i jeszcze nie ma jej w systemie. Trzeba wpisać ulicę najbliższą i w uwagach dopisać właściwą. Można również zadzwonić do nas i ulica zostanie dodana.

32 324 20 84, 32 324 20 10

 

Czy kurier dostarcza produkty pod drzwi?

Tak. Prosimy tylko wziąć pod uwagę sytuacje nietypowe (awaria windy, mieszkanie 6 piętro, brak windy). W takich sytuacjach wskazana Twoja pomoc (chociażby przytrzymać drzwi kurierowi).

 

Czy istnieją limity wagowe w zamówieniu?

Nie. W obecnej chwili nie ma takich limitów.

 

Dlaczego nie otrzymałem/am wszystkich produktów z mojego zamówienia? Z czego to wynika, skoro w sklepie internetowym produkt był i w supermarkecie na półce również?

Sklep internetowy korzysta z zasobów supermarketu. Dostawy magazynowe jednak trafiają się o różnych porach oraz towar wykładany jest półkach w różnym czasie. Czasami też zawodzi ciągłość dostaw, więc zdarza się, że klient zamawia, a produktów w momencie kompletacji nie ma na stanie. Czasem produkt jest niemal identyczny o innym kodzie, gramaturze i jeśli klient zaznaczył opcję "dostawa bez brakujących", to nie możemy dołożyć.

 

Nie chcę zamienników... ale produkty ważne, możecie dorzucić inne. Jaką opcję wybrać?

Należy zaznaczyć "dostawa bez brakujących" ale w uwagach dopisać informację dla kompletujących np. gdyby nie było mleka UHT 3.2 Mlekovita, to może być innej firmy.

 

Jestem na kwarantannie. Co teraz? Czy mogę zamówić?

Tak. Należy złożyć zamówienie z płatnością online iMoje lub PAYu (przedpłata) i w uwagach napisać: jestem na kwarantannie. Postaramy się nie przeważyć (zakupy bez dopłaty), reklamówki zostawimy pod drzwiami a kurier skontaktuje się z Panem/Panią. Prosimy nie otwierać drzwi, dopóki kurier nie odejdzie.

 

Kurier nie przyjechał na czas. Co mam zrobić?

Prosimy o cierpliwość i/lub kontakt telefoniczny z nami (32) 320-42-84.

 

Opłaciłem/am przelewem online iMoje lub PAYu pewną kwotę, ale kwota paragonu jest niższa. W jaki sposób otrzymam zwrot różnicy?

Pieniądze wracają tą samą drogą, czyli poprzez system iMoje lub PAYu, więc do kilku dni roboczych powinny być na koncie.